Artikelen en voorraad
Veelgestelde vragen
Zie je een artikel op onze webshop dat bestaat in verschillende kleuren of uitvoeringen, en wens je een specifieke variant te ontvangen? Je voorkeur kan je steeds doorgeven in het bestelproces bij stap 3 (adres). Daar is onderaan een venster voorzien voor allerlei commentaar. Ook kan je je voorkeur steeds telefonisch of via mail laten weten. Dan zorgen we ervoor dat dit zeker in orde komt. Hebben we de specifieke variant niet meer op voorraad, dan word je sowieso gecontacteerd.
Je kan op de pagina van het artikel klikken op ‘ontvang een bericht van zodra dit product weer op voorraad is’. Je ontvangt daarna een mailtje van zodra het artikel weer voorradig is. Check in dit geval ook steeds je spam map.
Is de knop ‘in winkelwagen’ verdwenen en staat er ook nergens ‘niet in voorraad’ vermeld, dan betekent dit dat het artikel momenteel ver weg opgeslagen zit in een grote container met bijvoorbeeld specifieke seizoenartikelen (zwembad, kerst, zomer, camping, …). Het artikel komt in het bijpassende seizoen normaal gezien weer in voorraad.