Retours en schade

Veelgestelde vragen

Breng ons eerst op de hoogte van je retour via mail naar shop@suprabazar.be, per telefoon +32 56 43 97 97, per post of via het modelformulier voor herroeping. Je kunt de artikelen daarna ofwel binnenbrengen in een Supra Bazar winkel, of terugsturen. Hiervoor heb je vanaf het melden van de herroeping opnieuw 14 dagen tijd.

Indien je wenst terug te sturen (herroepingsrecht), dan zijn de retourkosten voor de klant. Wanneer we het pakket goed hebben ontvangen, geven we een seintje en storten we het bedrag meteen terug op de rekening waarmee het order werd geplaatst.

Via deze site kan je voordelig uw pakket terugsturen: www.goedkooppakket.be of www.goedkooppakket.nl

Het retouradres is:
Supra Center nv
Tav Webshop
Oostlaan 9
8560 Gullegem
België

Je dient ons hier inderdaad van op de hoogte te stellen. Dit kan bijvoorbeeld door een mailtje te sturen naar shop@suprabazar.be, samen met je orderreferentie en vermelding van de artikelen die je zal terugsturen.

Het retouradres is:
Supra Center nv
Tav Webshop
Oostlaan 9
8560 Gullegem
België

We doen er alles aan om uw aangekochte producten zorgvuldig te verpakken. Kapot vertrekken ze hier nooit. Toch kan er tijdens het transport altijd iets foutlopen zodat een product beschadigd bij u aankomt. 
Stelt u achteraf toch nog schade vast? Neem dan meteen foto's van het kapotte product én de verpakking (zowel binnen als buitenkant van de verpakking). Doe vervolgens melding van de schade via één van onze verschillende kanalen (per email, telefonisch, of per post). Stuur ons ook een e-mail en voeg de foto's toe. Zie erop toe dat je de schade aan het product op de foto's effectief kan vaststellen. Wacht niet met het melden van schade en doet dit zo snel mogelijk. Dan zorgen wij voor een snelle oplossing. Indien je langer dan de wettelijke termijn van 2 maanden om schade te melden kunnen we helaas niet meer tussenkomen.

Fouten maken is menselijk, waardoor dit helaas ook bij ons eens kan voorvallen. We lossen deze problemen echter graag snel met je op. Contacteer ons, en wij checken de voorraad, het gewicht van het pakket, en of er al dan niet nog een pakketje onderweg is. Indien blijkt dat er inderdaad wat fout is gelopen, dan bieden we meteen een oplossing aan.